vrijdag 22 juli 2011

Dutch Card Lovers Challenge #99

Hoi allemaal,

Het dochtertje van vrienden van ons is ziek. Het begon met waterpokken maar het arme meisje ligt inmiddels in het ziekenhuis. Om haar beterschap te wensen heb ik een kaart voor haar gemaakt. Ik heb hierbij gebruik gemaakt van de sketch van Dutch Card Lovers en doe dan ook mee aan de challenge van deze week.

Dit is de sketch:


En dit is het kaartje:


Omdat de kaart dus voor een 1-jarig meidje is, moest het maar een vrolijke kaart worden vond ik zo: lang leve het papier van Echo Park!! Ook de bloempjes en letters zijn daar van. Met de sew easy heb ik de borduurseltjes gemaakt en daarna heb ik de kaart beglittert met verschillende kleurtjes glitterlijm. 

Nou maar hopen dat de kleine gauw weer beter wordt!!

Fijn weekend!

Groetjes, Marlies

1 opmerking:

  1. Voordat ik gelezen had, dacht ik: kinderlijk mooi. En idd, voor een meisje van 1 jaar, bleek na het lezen. Helemaal het einde!

    BeantwoordenVerwijderen