dinsdag 24 mei 2011

Speedscrap van dinsdag 24 mei

Zowaar een tweede berichtje vandaag... Vanavond heb ik maar weer eens meegedaan met de speedscrap op het forum van Scrapdelight. Ik kon geen goede foto's vinden voor de LO daarom ben ik voor de kaart gegaan. Dit was de sketch:


Ik had al een tijdje wat zwart-wit papiertjes liggen van Marianne Design dus daar ben ik mee aan de slag gegaan. Dit is het resultaat:


Ik vind dat zwart-wit nog een beetje wennen want het is niet helemaal mijn stijl, maar toch vind ik het resultaat niet tegenvallen. Ik heb er nog over nagedacht om er een kleuraccent in te verwerken maar kon even niet uitvogelen wat ik dan zou willen... Dus dat idee van zwart-wit en 1 kleur erbij bewaar ik voor een volgend projectje :)

Fijne avond verder!

Groetjes, Marlies

1 opmerking:

  1. wow, Marlies, jij bent goed in speedscrappen. Je kaartje is heel mooi geworden. Ik vind het zwart-wit wel chique!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen