maandag 16 mei 2011

Scrapdelight - LO Challenge 01

Hoi allemaal,

Voor de verandering heb ik maar weer eens mee gedaan aan een challenge en deze keer via de Blog van Scrapdelight. De opdracht was om je te laten inspireren door deze sketch:


Ik vond het erg leuk om eraan mee te doen maar wist lange tijd niet wat ik wilde maken... Tot  Johanna op bezoek kwam, mijn nestabilities zag en toen zei dat de sterren-nestabilities wel erg leuk waren voor deze challenge. En daar was de inspiratie! Ik ben er meteen mee aan de slag gegaan en dit is mijn uitwerking geworden:


De foto is van Britta, een trol-knuffel. Toen mijn zusje en ik nog jong waren, gingen onze ouders eens een weekendje naar Londen. Natuurlijk brachten zij cadeautjes mee. Ik weet niet meer wat ik had gekregen maar mijn zusje kreeg een trol en die werd tot Britta gedoopt. Sindsdien moet Britta overal mee naar toe, hebben mijn moeder en ik een complete garderobe voor haar gemaakt en eigenlijk hoort ze gewoon bij de familie! Vandaar dat zij onze huistrol is :)

De sterretjes zijn gemaakt van vintage papiertjes die ik bij de Action heb gekocht. Bij toeval vond ik het grote vel en die past er perfect bij! De bloemetjes zijn een mengeling van wat ik nog had liggen en de krulletjes heb ik gemaakt van een malletje die ik door de spellbinder heb gehaald. Vervolgens heb ik ze oranje gemaakt met wat glimmer glam. Vervolgens nog een paar eyelets in de hoek en hij was klaar! Ik vind hem erg vrolijk geworden en voor de verandering eens niet roze of paars :)

Fijne avond verder!

Groetjes,
Marlies

2 opmerkingen:

  1. Geniaal verhaal!! :D en die sterren :D ik ben jaloers op die nestabillities...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk geheel, de foto het verhaal en de lo zelf natuurlijk, top!

    BeantwoordenVerwijderen