dinsdag 10 mei 2011

Speedscrap van dinsdag 10 mei

Vanavond was er op het forum van Scrapdelight weer een speedscrap. Deze keer heb ik er voor gekozen om een Lay Out te maken.

Dit was de sketch:


En dit heb ik er van gemaakt:

Op de foto staan mijn moeder en mijn peetkindje Viola. Viola komt al van baby af aan bij mijn ouders op bezoek dus noemt ze mijn ouders opa en oma. Mijn ouders - vooral mijn vader - vinden dat prachtig!! Dus ik denk dat de volgende LO van mijn vader en Viola zal worden... maar daar heb ik nu geen tijd meer voor want het is bijna bedtijd...


Welterusten!
Marlies

2 opmerkingen:

  1. Knap hoor speedscrappen, maar volgens mij had ik dat al eens gezegd:) Hij is wel weer erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief hoor je berichtje op mijn blogje,Ook jij maakte de LO super mooi. Eindelijk doe ik nog iets met de foto's die uit de kast vallen! LOL!
    Fijne dag nog, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen