zondag 29 mei 2011

Note From The Heart

Op 7 mei was er bij Scrapdelight een workshop 'Note from the heart'. Samen met een paar vriendinnen heb ik hieraan meegedaan. Het was een heel gezellige dag en voor ik het door had was het alweer voorbij. Tijdens deze dag heb ik veel gezien en allerlei (voor mij nieuwe) techniekjes geleerd. Aan het eind van de workshop was mijn boekje helaas nog niet af. De afgelopen weken heb ik er thuis verder aan gewerkt en eindelijk vanmorgen heb ik het boekje afgemaakt. En met gepaste trots wil ik dit boekje dan ook graag met jullie delen! Ik heb er allerlei familie foto's in gestopt vandaar ook als thema 'Family - Memories'.









Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!!

Fijne zondag!

Groetjes, Marlies

2 opmerkingen:

  1. Hallo Marlies,
    Ik vind je hartjes boekje prachtig! Veel details, (veel werk). Mooie foto's ook (-: Echt een pronkstuk om te bewaren!
    Groetjes, Judithb

    BeantwoordenVerwijderen