dinsdag 23 augustus 2011

Op de camping

Hoi allemaal,

Op de site van Scrapdelight staat al een paar weken een zomer challenge. De opdracht was om je door onderstaande afbeelding te laten inspireren:


Ik wilde met roze / geel / oranje aan de slag maar kon daar geen leuke foto noch papiertjes bij vinden die naar mijn zin waren. Toen heb ik eens in de oude doos gekeken en kwam daar twee foto's tegen van een kampeervakantie 9 jaar geleden. Samen met een vriendin en haar familie zaten we op een camping in Heeg en daar lagen we vaak in het gras te kletsen of te lezen. En bij die foto's wist ik wel wat papiertjes te vinden:


Tussen de foto's zit een takje, bewerkt met crackle paint en distress inkt. Die heb ik gekregen van Johanna en op haar blog vind je een filmpje waarin je kan zien hoe ze deze heeft gemaakt.


Geinspireerd door het takje heb ik wat kartonnen figuurtjes bewerkt met crackle paint en glimmer glam en die ook gebruikt op deze LO:


Verder heb ik me heerlijk uitgeleefd met wat nieuwe swirl-stempels die ik laatst in de Boekenvoordeel heb gevonden en daarbij heb ik gele, bruine en turquoise inkt gebruikt. Van de papiertjes werd ik ook blij: geel, rood, turquoise, oranje, blauw, bruin, groen... lekker kleurrijk dus ideaal voor deze challenge! Daarna heb ik er nog wat gele pareltjes bij gemaakt met een gele pearl pen en verder heb ik hier en daar wat oranje stickles gebruikt. Al met al dus geen roze, maar wel een zomerse Lay Out met een fijne herinnering aan een hele leuke zomervakantie!

Groetjes, Marlies

7 opmerkingen:

  1. Knap gedaan Marlies!!! Leuk he zo spelen met craclepaint en glammer glam?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden Lies :) had je nog gebeld, maar in dat stalen fort heb je vast geen bereik ;)
    En crackle is erg verslavend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's en wat heb je mooi papier gebruikt! Leuk dat zonnetje en de tak!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig, je LO met dit mooie papier. Leuk bedacht al die details!
    Ik moet wel een beetje grijnzen: summertime - dit jaar niet echt geweldig. Dat zie je ook aan de foto's: lange mouwen... hihi
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een hele mooie layout van gemaakt met leuke foto's en vrolijk papier.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor de tip Marlies! Ik heb me ook bij Scrapcards opgegeven!
    groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een zonnige layout, leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen