vrijdag 12 augustus 2011

Dutch Card Lovers Challenge #102

Nogmaals hallo :)

Zowaar een tweede berichtje vandaag. Tijdens het bekijken van allerlei blogs kwam ik ook weer eens uit bij het blog van Dutch Card Lovers waar ook deze week weer een leuke challenge te vinden is. De deadline ligt echter op vanmiddag 18:00 dus ik ben meteen aan de slag gegaan. De opdracht van deze week is:

Maak en versier een TAG/LABEL

Nou, dat was voor mij een hele uitdaging want ik had nog niet eerder een tag gemaakt. Maar goed, het werd hoog tijd vond ik zelf dus ik ben aan de slag gegaan. Het viel niet mee maar een paar uur later had ik roze / groene vingers, overal glitters en deze tag:


Zoals jullie zien heb ik veel gedistresst en gestickelt. Vooral de vlinder was een hoop gepriegel. Maar goed, het werk was het waard en ik heb me heerlijk uit kunnen leven :) In het echie zijn de kleurtjes even wat feller, maar dat kreeg ik niet op de foto...

Groetjes, Marlies

11 opmerkingen:

  1. Ha, je had je vingers ook op de foto moeten nemen!!!
    Nou al je gepriegel heeft een goed resultaat! Mooie tag heb je gemaakt! Leuk om te doen niet? Ik doe het vaak voor aan een cadeautje!
    Je LO van je vorige bericht vind ik ook leuk!! Wat een leuke foto!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dan past de tag mooi bij je vingers zullen we maar zeggen ;-)))
    De tag is in ieder geval prachtig, mooi romantisch!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dan maar overal glitters want het resultaat is schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi..kan me voorstellen dat het een gepriegel is maar het resultaat mag er dan ook zijn. ;) Ik vindt je tag schitterend.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi geworden! Moet je vaker doen, zo'n tag maken :D
    Groetjes, Johanna
    p.s. Ga je maandag ook weer aan het werk?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank jullie wel voor de leuke reacties!! :)

    @Johanna: jup.. het zit er bijna op en maandag ga ik ook weer aan de slag...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige tag met die schuine banen! Leuk dat je op de valreep nog met ons meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleuren combinatie,leuk afgewerkt met die grote vlinder!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je tag ziet er prachtig uit, heel mooi van kleur.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een plaatje is het! Echt heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie tag. en die vlinder springt er echt uit. Heel mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen