maandag 13 juni 2011

Zomerse Scrapsels

Hoi allemaal!

Gisteren waren mijn ouders en zusje op bezoek. Alvast vooruitlopend op vaderdag had ik mijn vader een boek gegeven en daar was hij de hele dag mee zoet. Dat gaf mijn moeder, mijn zusje en mij mooi de gelegenheid om te gaan zitten freubelen! Gezellig met z'n 3tjes rond de eettafel hebben we de hele middag zitten kletsen en knutselen. Mijn moeder was druk bezig met het breien van babyslofjes en mijn zusje en ik zijn aan de scrap gegaan. Ik ben begonnen met het afmaken van een projectje waar ik al een tijdje mee bezig was. Naar een idee van Johanna was ik bezig om een boekje te maken van papieren zakjes. Ik had de zakjes al een tijdje liggen maar wist nog niet zo goed wat ik wilde maken... Tot ik de papierlijn van Echo Park - Summer Days in mijn handen kreeg! Op een mooie dag in april kwamen mijn vriendin Niki en haar 2 prachtige dochters (Viola en Jasmijn) een dagje op bezoek en daar had ik nog mooie foto's van... en alles paste als een puzzel in elkaar! Zakjes + EP paper + zomerse foto's = deze mini!



Toen de mini af was, was ik nog niet uit gescrapt. Ik had nog meer foto's van Viola van een paar jaar geleden... en die gingen ook heel mooi samen met de vrolijke papiertjes! Dus ik heb ook nog een Lay Out gemaakt:



Helaas vloog de middag voorbij en na deze Lay Out was het tijd om de boel op te ruimen en daarna met z'n allen aan de gourmet te gaan (wat ook heel gezellig was!)

Ik wens jullie een hele fijne 2e Pinksterdag!

Groetjes, Marlies

3 opmerkingen:

  1. Mooi die zomerse kleuren!
    Super leuk gedaan!!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk. Heerlijk zomers met al die frisse kleuren!
    Ik geloof dat ik je volger maar wordt ;-).
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zo leuk om te bekijken!
    De vrolijkheid spat van het scherm (-:

    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen