vrijdag 3 juni 2011

Scrappassion Challenge Juni

Hallo allemaal,

In april had ik met mijn Monster-boekje meegedaan aan de challenge op het blog van Scrappassion. Toen de uitslag kwam bleek dat het DT mij had uitgekozen om als Guest Designer mee te doen aan de Challenge van Juni. Wat een ontzettende eer was dat! Ik vond het ook erg leuk om te doen! Toen ik naar het blog ging om te kijken of de challenge er al op stond - en ik mijn werkje ook mocht plaatsen - kwam er ook een triest bericht binnen. Dit is de laatste challenge van scrappassion! Na deze maand stopt het blog. Wat ontzettend jammer! Maar het is niet anders... terug naar leukere zaken... De Juni Challenge is om je te laten inspireren door 1 van deze advertenties:


Ik wist eigenlijk meteen al waar ik mijn projectje op zou inspireren, de 3e van links, bovenaan! Al dat roze past dat wel in mijn straatje... Maar wat zou ik maken? Ik heb gekozen voor een Lay Out. Verder heb ik daar geen sketch voor gebruikt en dit is het resultaat:


Ik ben heerlijk aan de slag gegaan met de nestabilities (Parisian accents), de roze pearl pen en bloemetjes van Prima. De taartonderzettertjes heb ik bij de Blokker vandaan en ik heb ze bewerkt met wat kleine stempelkussentjes. De tekst heb ik gewoon geprint en ingekleurd met glitter pennen. Alles is vastgeplakt op een papiertje van Cosmo Cricket - Twist and shout. De foto's zijn van mijn vriend en mij tijdens onze vakantie in New York. We zijn daar een weekje geweest en op de laatste dag had het gesneeuwd! Goede reden dus om de hele dag in Central Park door te brengen en een hele boel foto's te maken :)

Toch ben ik blij dat het weer vandaag niks met sneeuw te maken heeft dus ik ga zo heerlijk van het zonnetje genieten (en buiten scrappen hihi) Ik wens jullie een hele fijne dag!

Groetjes, Marlies

1 opmerking: