zondag 18 september 2011

Sweet dreams!

Hoi allemaal,

Afgelopen voorjaar is mijn peetkindje voor het eerst helemaal alleen blijven logeren. Dat was natuurlijk hartstikke spannend! We hebben overdag gevaren en een ijsje gegeten en 's avonds alleen maar leuke dingen gedaan. Ook de dag erna was erg leuk maar toen we op weg waren om haar weer thuis te brengen werd het toch even te veel. Het was op een gegeven moment erg stil op de achterbank en ja, daar lag ze lekker te slapen...


Deze LO heb ik gemaakt met de Bobunny papiertjes die ik laatst heb aangeschaft. Ik ben helemaal fan van deze lijn (ook al zijn het geen felle kleurtjes hihi) Ook heb ik nieuwe malletjes gekocht waarmee ik de bloemetjes heb gemaakt. Vandaag dus een eenvoudige LO zonder al te veel techniekjes maar met lekker veel bloemen! :)

Groetjes, Marlies

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk Lies!! en wat een schattig verhaal! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie LO Marlies! Leuke foto van je petekind en erg mooi omlijst.
    De bloemen herken ik! Achterop je ontzettend leuke boekje, dat vandaag in de bus viel, zit er ook eentje. Dank je wel. Hartstikke leuk gemaakt!!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie LO en wat een leuke foto.
    Ik heb je getagd, kijk even op mijn blog dan zie je wat de bedoeling is, er moet niets hoor!

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief ligt ze daar met haar knuffel vasthoudend.
    De bloemen mallen zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er weer een volger bij! Je scrapt helemaal de stijl die ik mooi vind! Prachtige dingen heb ik gezien!! En de meest fantastische kleuren.
    Ik hou nogal van naapen, dus misschien zie je op mijn blog nog eens wat terug wat een beetje op plagiaat lijkt, hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen