dinsdag 1 november 2011

Dutch Card Lovers Challenge #114

Hoi allemaal,

Wat is het stilletjes op mijn blog he?! Dat komt omdat ik voor mijn werk veel naar het buitenland moet en daar heb ik geen scrapspulletjes :( 't Is gelukkig maar voor een jaartje... Als ik thuis ben dan scrap ik natuurlijk wel wat, maar helaas niet zoveel als ik zou willen. Afgelopen zondag kon ik er weer even lekker voor gaan zitten en ik vond het wel weer eens tijd om mee te doen aan een challenge. Op de site van DCL vond ik een errug leuke sketch:


Binnenkort verwachten vrienden van mij hun 2e dochtertje, dus daar wilde ik vast een kaartje voor maken. Met de superschattige papiertjes van Baby Mine is dat wel aardig gelukt dacht ik zo:


Bedankt weer voor het kijken; het is heel erg fijn om te zien dat jullie toch altijd een lief berichtje achterlaten, ook al ben ik even niet zo actief...

Groetjes, Marlies

10 opmerkingen:

  1. Wat een superlief baby kaartje. Heel sjiek met die swirl zo erbij. :)
    Leuk dat je meedoet met de DCL. :))

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superlief en zoet kaartje! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat voor werk doe je?
    Je kaartje is een lieverdje, een echt meisjeskaartje! Mooi ook die swirl.
    Jou tijd van actief bloggen komt dan wel weer!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Marlies! Erg ongebruikelijke kleuren maar wel heel mooi. Leuk de swirl en de plakparels!
    Fijn dat je meedoet met DCL!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk babykaartje heb je gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Richt je vooral op de opleiding, wij wachten wel.
    en je kaartje is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaartje hoor heel erg mooi. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie lief kaartje
    bedankt voor het meedoen met dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Marlies!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen