donderdag 28 april 2011

Dutch Card Lovers Challenge #89

Op de site van Dutch Card Lovers stond weer een challenge klaar en daar ben ik mee aan de slag gegaan. De Challenge was om een kaart te maken van deze sketch:


Na een tijdje papier knippen en dingen passen besloot ik om er een staande kaart van te maken. Ik had nog wat restjes 'EP - Life is Good' papier over en samen met een reepje kant uit de stoffenwinkel was de rozet snel gemaakt. De rozet heb ik vast gemaakt met 3D tape om wat diepte te creëeren. Een paar pareltjes erop gemaakt met de roze pearl pen en voila! het kaartje was klaar!


Veel meer heb ik deze week niet gemaakt, maar over deze kaart ben ik in elk geval erg tevreden!

Groetjes, Marlies

5 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gedaan en bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart en leuke uitwerking van de sketch

    bedankt voor het meedoen met dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Marlies! En super dat je meedoet bij DCL.

    Gr. Angèle

    BeantwoordenVerwijderen